Söndagsplugg med Celine Dion

Sitter å försöker plugga, går så där... Men är väl ett nödvändigt ont! Däremot tog jag en uppfriskande dusch med mina nya Björk & Berries produkter, den mest underbara doft av denna värld :) Jag har wild strawberry, smultron, men det finns en massa härliga dofter och produkter. Om man bor i Stockholm finns de t.ex. på NK och Åhléns annars kan man beställa hem från deras hemsida. En perfekt present till mamma på mors dag eller till tjejkompisen!



 

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin present! Ska köpa själv till en kompis :) vet du hur mkt dom kostar?

2009-05-25 @ 19:17:02
Postat av: Restjejen

Duschkrämen kostar ca 120 och skrubben 240 om jag inte kommer ihåg fel, kul att du fick inspiration!

2009-05-25 @ 19:19:47
URL: http://restjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0